2024. Április 24., szerda
György névnapja

10 perces hasizom gyakorlatsor és két hét múlva bomba leszel!

2023-02-01 09:07 | Nézettség: 801
Hasizom gyakorlatok kezdőknek, hasizom gyakorlat állva, hasizom gyakorlatok ülve. Videónkban egy 10 perces hasizom gyakorlatsort láthatsz, melyet követve néhány hét alatt bomba formában leszel és a lerakódott zsírréteg is eltűnik a has környékéről.

Ismerd meg a hasizmokat!

Mielőtt megnézed a cikkünk végén található 10 perces hasizom erősító gyakorlatsort, ismerkedj meg a saját testeddel egy kicsit, hiszen sokan nem is vagyunk tisztában azzal, hogy hányféle izom alkotja a hasizom-struktúránkat.

Először is egy kis anatómia óra.

A hát alsó részének izmaival együtt ezek a kulcsfontosságú hasi részek alkotják a magját:

Külső ferde: A hasizmok külső rétege az oldaladon; ezek átlósan lefelé futnak.

Belső ferdék: közvetlenül a külső ferdék alatt, ezek átlósan futnak fel az oldaladon.

Rectus Abdominis: Két páros izomréteg a bordáktól a medencéig, amelyek előre hajlítanak. (Ezek a „hat-pack” izmok, amelyeket a legtöbb ember vizualizál, amikor a hasizmokra gondol.)

Transversus Abdominis: A hasizom legmélyebb izma, amely a derék körül körbeveszi a gerincet.

Hogyan erősítsük a hasizmokat? 

Az alábbi videóban egy profi hasizom gyakorlatsort láthatsz, melyet követve alaposan meg tudod dolgozni az összes létező hasi izmodat!

Kép és a videó forrása: https://www.youtube.com/watch?v=Gr1GtwTp_ko